miercuri, 4 iulie 2012

TOCANITA DE LEGUME CU VIRSLI

Despre virsli v-ar putea povesti mult mai bine prietenii mei din Hunedoara si Deva, daca nu ar fi prea ocupati sa-I infulece pe nerasuflate, prieteni care au crescut cu ei pe post de suzeta! Ce pot eu sa va spun ca sunt carnatii care se fierb. Sunt din carne de capra si oaie, un produs traditional si renumit,  si sunt taaaare buni.
Necesar: 5 cartofi, 1 dovlecel mare, 2 morcovi, 2 ardei capia rosu, 1 ardei gras galben/verde, 2 cepe, 5 catei usturoi, 3 rosii coapte.
Am tocat ceapa feliute  si am pus-o la calit cu morcovul si ardeii tocati cubulete. Cand au fost pe trei sferturi calite, am adaugat si rosiile tocate cubulete.  Cartofii i-am tocat cubulete mici si i-am pus la fiert, unde i-am lasat pana au fost gata pe jumatate.  Dovlecelul l-am curatat de coaja si de seminte si l-am taiat si pe el cubulete micute, apoi l-am tras in tigaie cu putin ulei, impreuna cu cartofiorii. Am mutat intr-o cratita toate legumele si am adaugat o cana de apa si un cub de Knorr de pui  (stiu,  nu ma condamnati, am gresit!). Am gustat de sare si piper. Am lasat sa fiarba incet cu capac.
Am servit cu virsli fierti.















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu