sâmbătă, 9 noiembrie 2013

CIORBA RAPIDA DE ROSII

Avea Alexandra chef de o supita de rosii, dar n-aveam rosii J…asa ca m-am adaptat.
Necesar: 2 conserve rosii tocate, 2 cepe, 200 g paste romburi mici, 2 cuiburi de fidea, sare si piper.

Aveam zeama in care am fiert galustele pentru papricas, pe care mi-era mila sa o arunc. Asa ca am pus-o la fiert (din nou J), am pus conservele de rosii, am lasat-o sa dea in clocot. Am calit repede o ceapa tocata marunt, si am pus-o in oala. Am mai pus un praf de piper, sare avand deja de la fiertul galustilor. Aveam niste paste foarte, foarte  mici, romburi, din care am pus cam vreo 2 maini, si inca 2 cuiburi de fidea mai grosuta. Am lasat sa dea din nou in clocot si gata ciorba!
Ai zice ca este o mancare de incropeala, si n-ai gresi, dar a fost asa de buna, ca s-a mancat la prima servire toata!!!




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu