luni, 27 ianuarie 2014

CANELONI CU CARNE TOCATA SI SPANAC

Necesar: 1 cutie caneloni, 1 punga spanac congelat de 450 g, 1 ceapa, 250 g carne tocata, 5 catei usturoi, 1 conserva rosii tocate in bullon, 1 cana suc rosii, sare si piper.

Am tocat ceapa marunt si am calit-o in ulei incins cu rosiile, carnea tocata si spanacul pentru 15 min. Am adaugat usturoiul maruntit bine si sare si piper.
                  
Am umplut pastele cu compozitia de mai sus si le-am pus intr-o tava de sticla. Am turnat deasupra sosul de rosii si le-am dat la cuptor pentru 30 min.

Observatii: Au iesit foarte bine, dar pe masura ce le umpleam pastele s-au cam crapat, poate din cauza ca era compozitia fierbinte.

Am citit in unele retete ca se fierb inainte in apa clocotita cam 4-5 min, dar eu nu am incercat asa, m-am gandit ca poate se lipesc si nu le mai pot umple.






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu