luni, 23 iunie 2014

COSULETE CU BRANZA SI OUA DE PREPELITA

Excelent aperitiv, chiar si rece.
Necesar:  ½ foietaj, 1 felie de branza, oua de prepelita, un praf de sare si unul de piper.
Am dezghetat foietalul si l-am intins cu sucitorul. Am taiat cu cutitul bine ascutit in patrate de 5 cm, pe care le-am mai intins un pic cu mana. Am decupat din hartia de copt patrate de 8 cm, si le-am pus in tava de briose in acelasi timp cu aluatul, formand cosuletul cu degetele. In cosulet am pus telemea de vaca, proaspata si nu prea sarata (asa imi place mie), taiata cubulete mici. Deasupra am spart cate un ou de prepelita si am asezonat cu sare si piper.
Am dat la cuptor pentru 15 min.
Observatii:  Va trebuie cate un ou de prepelita la fiecare cosulet, asa ca va faceti singuri calculul.  







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu