duminică, 31 mai 2015

NASTUREI CU ANASON

Stiti ce este anasonul? Este o planta aromata, de fapt extrem de aromata, care are pe langa un gust intens si dulceag si proprietati medicinale. O sa-l gasiti si in ceaiul contra colicilor pentru bebelusi.

Mie imi place enorm gustul lui, si intr-o zi am incercat sa fac biscuiti cu anason sa vad ce iese. Si a iesit o minunatie….

Ca sa fie mai deosebiti, cum este si gustul anasonului, i-am facut sub forma de nasturasi, cu ajutorul unui pai de baut si cu manutele Laviniei (fata mea cea mica).


Necesar: 500 g faina, un praf de sare, 250 g margarina, 2 oua, 200 g zahar pudra, 3 lg rase cu pudra de anason.

Am pus faina intr-un castron mai mare si am amestecat-o cu un praf de sare, cu zaharul pudra si cu anasonul. Am facut o adancitura in mijlocul amestecului de prafuri si am adaugat margarina inmuiata bine si  oualele batute. Am framantat energic, pana s-a omogenizat si s-a dezlipit de pe peretii castronului, apoi am pus la frigider, intr-o punga de plastic, pentru jumatate de ora.

Am scos de la frigider si am intins o  foaie subtire (de 5 mm), din care am decupat cu o forma rotunda. Pe fiecare cerc, Lavinia a decupat, cu un pai de baut, cate 4 gaurele, sa semene cu un nasture.

Din marginile ramase dupa decupare, am format o noua foaie, am decupat din nou, pana s-a epuizat cu totul.
Am pus pe hartie de copt, in tava, la cuptorul incins, pentru 10-12 minute la foc potrivit.

Observatii: Fiind produs uscat, fara crema,  pot fi pastrati si 2 saptamani, intr-un borcan sau cutie de tabla. (Mereu pastrez cate unul, sa vad cum se comporta J!)


Au iesit super gustosi, chiar si adultii au fost incantati de ei.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu