marți, 31 martie 2020

Gogosi cu iaurt rapide

Daca lucrezi de la domiciliu zilele astea si copii iti cer ceva dulce, atunci fa-le niste gogosele rapide sa scapi de ei 😀 ! Timpul  total de preparare, cu tot cu prajit este de maxim 30 min.

Ingrediente: 250 g iaurt simplu, 2 oua, 5 lg de zahar, 1 plic zahar vanilinat, 1 plic praf de copt, 1 praf de sare, 1 lgta coaja de lamaie/portocala, 600 g faina, 2 lg zahar pudra, 1 lgta scortisoara..

Am batut ouale intregi  cu zahar si am adaugat iaurtul si coaja de lamaie. Am turnat peste faina amestecata cu praful de copt si scortisoara, care erau puse intr-un castron mai mare.  Am amestecat si framantat bine pana s-a curatat castronul.

Am mutat aluatul pe masa presarata cu faina si am intins foaie de cam jumatate de cm grosime (la grosimea asta nu riscati sa fie nici crude in interior, dar nici uscate).  Am decupat cu diverse forme de biscuiti pe care le aveam in casa, printre care si omul de turta dulce 😀 !

In tuci, la foc potrivit, dar abia dupa ce s-a incins bine uleiul, am pus gogoselele decupate, intorcandu-le  pe ambele parti.

Dupa ce s-au scurs pe un servet de hartie, le-am pudrat cu zahar si le-am dat asa calde la termite 😀 !

Ies fragede si ies o gramada cu varf  😀😀 !






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu