joi, 7 august 2014

TORT CU CAISE SI VISINE

Pentru ca mai aveam ceva materie prima de la prajiturile cu caise si visine executate in paralel J, am incropit repede si un tortulet, bun-bunut!
Necesar blat: 3 oua, 4 lg zahar, 3 lg ulei, 1 plic praf de copt, 1 lg pudra de roscove, 5 lg faina.
Am batut oualele cu zaharul si uleiul. Am amestecat faina cu praful de copt si roscovele, si le-am incorporat usor in compozitia cu oua. Am pus in tava, pe hartie de copt, la cuptorul incins, pentru 20-25 min. Am facut blatul in forma mica, rotunda.
Crema cu mascarpone, o aveam deja pregatita pentru prajiturile de mai sus (http://vulpeacofetar.blogspot.ro/2014/08/prajitura-cu-caise-si-crema-cu.html).

Am lasat blatul la racorit, apoi l-am taiat in trei felii. Am pus prima felie, am insiropat cu putin lapte, am pus crema si jumatati de caise, am pus a doua felie insiropata, crema si visinile ramase, si capacul, putin insiropat si el.
Am presarat pe deasupra nuca de cocos si stelute albe si galbene!
Am dat la rece,  pana l-au devorat colegii mei J!!!








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu