marți, 25 iulie 2017

MUSACA CU CARTOFI DULCI SI CARNE TOCATA


Daca va plac cartofii dulci (au gustul apropiat de cel al dovleacului),  ca si  mie, in combinatie cu carne, trebuie sa incercati musacaua asta a mea!!!

Necesar: 2 cartofi dulci, 400 g carne tocata, 3 cepe, 1 morcov, 200 g cascaval, 2 oua, 3 lg bullion.

Am curatat cartofii dulci, i-am taiat felii si i-am pus cateva minute, pe foc in apa clocotita, cat sa se inmoaie o idee.

Carnea am preparat-o cum o fac pentru musacale, lasagna, spaghete etc.

Am tocat ceapa si am pus-o in tigaia cu un pic de ulei incins, am adaugat morcovul, dar prin razatoarea mica , si am lasat sa se caleasca la foc mic, incet, batraneste…  Cand au inceput sa se inmoaie, am adaugat carnea tocata. Am mestecat bine, din cand in cand, pana carnea s-a albit (semn ca este gata). Am potrivit de sare si piper si am adaugat bulionul subtiat cu cateva linguri de apa. Am lasat sa se lege sosul si am oprit focul.

Am montat musacaua intr-o tava de sticla, pe fundul careia am pus cateva linguri din sosul de la carne, punand alternativ randuri de cartof dulce, carne cu sos, cascaval ras. Peste ultimul rand de cascaval ras, am pus  2 oua batute si am dat la cuptor pana s-au inchegat  si s-au rumenit frumos!

La servire am preferat ca in loc de verdeata sa presar chimen, care se potriveste foarte bine cu carnea de orice fel.
 




 
 
 

Un comentariu: