luni, 18 iunie 2012

HAMSIE LA GRATAR

Daca vreti sa nu faceti fum in casa si sa mancati mai sanatos, adica fara prajeli, faceti un gratar de hamsie. Da, ati auzit bine! Un gratar de hamsie.
E foarte simplu de facut.
Necesar: 1 kg hamsii (mai maricele), condimente pentru peste, 2 lg ulei, bête de frigarui.
Am spalat bine hamsiile, le-am dat prin condimente si le-am stropit cu ulei, apoi le-am insirat pe frigarui, cu grija sa nu se rupa. Pentru asta ne trebuie hamsii proaspat congelate, ca la cele proaspete nu prea avem acces din cauza distantei.
Am pus frigaruile pe un cadru de fier, deasupra jarului. S-au facut destul de repede. Dupa ce le-am perpelit indeajuns, m-am milostivit de ele si le-am lasat sa mai inoate inca odata in oceanul de mujdei, inainte sa faca cunostinta cu intunericul si goliciunea din burtile noastre, duse cu pluta de mamaliga.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu