duminică, 2 februarie 2014

CHEESE CAKE CU CIRESE


Necesar: 400 g branza de vaci (sau urda), 3 oua,  7 lg zahar, 2 plicuri zahar vanilat, ½ esenta vanilie,  6 biscuiti Fitnes, 150 g unt/margarina, 1 borcan compot de cirese (sau visine), 2 lg amidon.

Am scurs bine ciresele, si le-am scos samburii, desfacandu-le in jumatati.

Am faramat biscuitii cu sucitorul si i-am pus pe fundul tavii pe hartie de copt. Deasupra am presarat untul, taiat bucatele mici si cateva lg de compot. Puteti sa topiti untul si sa-l amestecati cu compotul, apoi sa-l puneti peste biscuiti.

Peste biscuiti,  am pus ciresele, iar deasupra lor, amestecul de branza cu oualele batute bine cu zaharul si zaharul vanilat si esenta. Am nivelat compozitia si am dat-o la cuptor pentru 30 min, pana a fost usor rumenita.

Am lasat-o la racorit si intre timp am facut glazura. Pentru asta am folosit compotul ramas, cam 400 ml, si 2 lg de amidon. Am frecat amidonul cu 2 lg de compot, ca pe ness, sa se topeasca, apoi l-am pus peste restul de compot, intr-un ibric pe foc. Cand a inceput sa se lege, am mestecat in el mereu sa nu se prinda si l-am mai lasat maxim 1 minut.
Am turnat peste prajitura racorita si am dat la rece. Am taiat-o peste vreo 2 ore.

Foarte buna.






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu