miercuri, 12 februarie 2014

COTLETE DE PORC CU BERE SI CIUPERCI

Necesar: 5 cotlete porc, 2 morcovi, 2 cepe mari, 1 capatana usturoi, cateva masline kalamata, 500 g ciuperci proaspete, 500 ml bere blonda, 2 lg amestec ierburi uscate si condimente (cimbru, rozmarin, pantrunjel, boia dulce, sare piper.

Am spalat cotletele si le-am scurs bine. Am presarat amestecul de condimente, pe ambele parti, si le-am pus in tigaie, in putin ulei incins, unde le-am lasat cate 2-3 minute pe  fiecare parte. Le-am scos si le-am pus intr-o cratita cu capac. In acelasi ulei am pus la calit legumele in ordinea asta: usturoiul tocat cu cutitul, morcovii jumatati de rondele, ceapa feliute, ciupercile feliute, maslinele intregi (pentru sare). Le-am lasat sa se inmoaie, apoi am pus peste ele cotletele si berea si am facut focul mai mic, sa nu scada sosul inainte sa fie gata.
Am pus sare si piper dupa gust.

Super frageda carnita si gustoasa. Nu se simte gustul de bere, ca atare, ci ca un sos.

Am servit simplu, pentru ca am lasat legumele asa.

Observatii: Daca  vreti sa serviti cu cartofi (piure sau altfel), orez sau alta garnitura, puteti scoate cotletele, iar restul de legume le pasati, trecandu-le prin sita, rezultand un sos mai grosut, pe care il folositi peste garnitura.









Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu