miercuri, 3 septembrie 2014

TORT RAPID CU BANANE SI CREMA DE CIOCOLATA

Tortul asta este facut in forma mica de blat de tort.
Necesar blat : 3 oua, 5 lg zahar, 5 lg ulei, 6 lg faina, 1 plic praf de copt, 2-3 banane foarte coapte.
Necesar crema: 1 plic crema pt prajituri de la Dr.Oetker (de ciocolata), 150 ml lapte rece, 150 ml frisca lichida.

Am preparat blatul amestecand ingredientele exact in ordinea de mai sus (care nu este obligatorie), apoi l-am pus in forma tapetata cu hartie de copt, pentru 30 min in cuptorul incins.
L-am scos si dupa ce s-a racorit nitel l-am taiat in felii si l-am umplut cu crema.
Crema este foarte simplu de facut, gustoasa si rapida: am batut praful cu laptele rece de la frigider, si am adaugat frisca batuta bine cu mixerul.
Am umplut tortul, dupa ce am insiropat feliile cu 2-3 lg de lapte si l-am dat la rece vreo 2 ore.









Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu