marți, 2 septembrie 2014

BRIOSE CU BANANE SI CREMA DE CIOCOLATA

Aveam cateva banane care se copsesera  prea tare si copii nu se mai apropiau de ele. N-am vrut sa se piarda si am facut briosele astea.
Necesar briose:  5 banane foarte coapte, 2 iaurturi Zuzu cu banane, 3 oua, 5 lg de zahar, 4 lg ulei, 8-9 lg faina, 1 plic praf de copt.
Necesar crema: 1 plic crema de ciocolata pt prajituri de la Dr.Oetker, 150 ml lapte.
Necesar décor: 1 plic bombonele mici colorate.
Am batut oualele cu zaharul, uleiul si faina amestecata cu praful de copt. Am adaugat iaurturile si bananele pasate bine.  Am pus in tava de briose, hartiute si in fiecare hartiuta cate 2 lg de compozitie. Am pus in cuptorul incins pentru aproximativ 30 de minute.
Am lasat sa se raceasca si am  pregatit crema, batand praful de ciocolata cu laptele rece de  la frigider.  Am pus pe fiecare briosa crema si le-am dat la frigider. La servire am pus si bombonele colorate.
Mi-au iesit 14 buc.







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu