duminică, 22 februarie 2015

PRAJITURA CU IAURT DE ZMEURA

Cat de bine suna o reteta de prajitura rapida care nu implica cuptorul, care are doar 4 ingrediente si care iese super gustoasa???? 

Sanatoasa, fara alte zaharuri adaugate (peste cele continute de produsele folosite).

Necesar: 2 iaurturi Zuzu cu zmeura (125g), 300 ml lapte, 200g biscuit Petit Beurre, 250 ml frisca lichida.

Am batut tare frisca si am amestecat-o cu iaurtul cu zmeura. S-a intarit destul de bine, fara alte adaosuri.

Am pus intr-o casoleta o folie alimentara, pe care am pus un rand de biscuiti, pe care i-am insiropat cu cateva lg de lapte. Am intins un strat generos de crema,   inca un rand de biscuiti insiropati si iar crema, oprind o cantitate mica, pe care am folosit-o pe post de glazura peste al treilea rand de biscuiti insiropati. 

Deasupra am ras totusi si  2 patratele de ciocolata J.

Am dat la rece.

Se pastreaza la frigider, taind din ea doar in momentul servirii.

Observatii: daca aveti si cateva zmeurici, proaspete sau de la congelator, folositi-le.







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu