sâmbătă, 28 februarie 2015

CARNE DE PORC CU MORCOVI SI SOS DE SOIA

Ceva rapid si super gustos pentru felul principal.

Necesar: 500 g carne porc, 2 morcovi mari, 1 ceapa, 4 lg sos soia, 1 lgta chimen pudra, 3 catei usturoi.

Am spalat carnea si am taiat-o in cuburi de aproximativ 2-3 cm. Am taiat ceapa feliute subtiri, morcovii fasiute cu aparatul special, iar usturoiul l-am taiat marunt cu cutitul.
Am pus in wok mai intai usturoiul, apoi morcovul, si peste cateva minute si ceapa.  Am lasat 5-6 min si am adaugat si cuburile de carne. Am lasat sa se caleasca impreuna, verificand si adaugand un pic de apa, daca nu lasa carnea suficienta.  
Cand carnea s-a albit, semn ca s-a facut, am adaugat sosul de soia, si 2 lg de apa. Am potrivit de sare si piper, si am adaugat chimenul pudra. Am mai lasat cateva minute, si am oprit focul.
La servire am pus pe deasupra cateva  seminte de susan.

Chimenul ii da un gust deosebit (daca iti place acest condiment J!).







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu