duminică, 21 aprilie 2013

OUA DE PASTE - TEHNICA QUILLING

Stiu, stiu, stiu !!!
Toata lumea ma cearta ca nu am mai postat nimic in ultima vreme!!!
Asa e, aveti dreptate, dar am o jucarie noua, de care sunt tare mandra si care imi ocupa tot timpul liber. M-am apucat de quilling, o arta in adevaratul sens al cuvantului. Am decorat peste 100 de oute, ca tot vine pastele si am facut si felicitari. Urmatorul pas este sa fac si tablouri. Am vazut pe net cateva si sunt superbe. Pot fi cu succes facute cadou personalizat, fiind foarte potrivite dar  fooooarte muncite!!!
Ca sa nu ma mai certati va arat si voua la ce am muncit (pozele pe care am apucat sa le fac inainte sa-mi decedeze aparatul foto!).
Ce ziceti, va plac???



































Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu