miercuri, 25 iunie 2014

PRAJITURA CU CREMA DE CAFEA

Stiu ca o sa ma condamnati ca folosesc si prafuri…. J, dar gustul este minunat….si prajitura a iesit excelenta!

Necesar blat: 8 oua, 10 lg zahar, 6 lg ulei, 2 plicuri zahar vanilat, 2 plicuri praf de copt, 1 esenta vanilie, 150 ml lapte, 10-12 lg faina.
Necesar crema: 4 plicuri de crema pt torturi de la Dr.Oetker cu gust de cafea si brandy, 7 lg zahar pudra, 800 ml lapte dulce.
Am facut blatul din 8 oua de tara, pe care le-am batut bine cu zaharul si zaharul vanilat, pana s-au albit si si-au dublat volumul. Am adaugat si uleiul, apoi si laptele cu esenta. Faina am amestecat-o cu praful de copt, si am incorporat-o in compozitie. Am turnat in tava inalta, pe hartie de copt si am dat la cuptor pentru 25-30 min.
L-am lasat la racit, apoi l-am taiat in 2 felii orizontale. Am taiat si capacul pentru ca facuse un pic de burta J!
Am facut crema, turnand prafurile si zaharul pudra peste laptele rece de la frigider. Am batut bine, pana s-a intarit crema.
Am insiropat blatul cu lapte, si am intins crema din abundenta. Am pus a doua felie,  si ea insiropata, la randul ei. Am intins un strat de crema subtire, cat sa acopere felia si sa-i dea o fata. Deasupra am presarat ornamente de ciocolata.

Observatii: Presarati ornamentele de ciocolata, doar inainte de servire, pentru ca ale mele s-au semi-topit si nu prea mi-au placut cum aratau!











Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu