joi, 1 noiembrie 2018

CASCAVAL PANE CU SEMINTE


Cum sa fac cascavalul pane asa,  clasic…fara culoare??? Nuuuu…il umplu cu seminte J!!!

Necesar:  1 kg cascaval mai tare, 3-4 lg faina, 3 oua, 200 g pesmet, seminte de dovleac, floarea soarelui, susan alb  si in, sare si piper. 

Am taiat cascavalul in felii groase de 1,5 cm, apoi pe diagonala, sa-mi iasa triunghiuri. Fiecare triunghi l-am trecut prin faina, prin ou batut si apoi prin pesmetul amestecat cu seminte, sare si piper. Le-am lasat un pic pe masa, sa se intareasca pesmetul pe ele, apoi am repetat operatiunea, trecand doar prin ou si pesmet. Le-am lasat din nou pe masa…dar voi puteti sa le puneti un pic la rece.

Le-am prajit in tigaia cu ulei incins,  pe ambele parti. Le-am scos cand s-au rumenit frumos.

Acoperiti bine cascavalul pe toate partile cu pesmet, orice spatiu neacoperit va produce o “scurgere” in tigaie.

Mai e cazul sa spun cat a fost de bun??? Cred ca nu J!
 





 
 
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu