miercuri, 31 octombrie 2018

CRUMBLE CU DOVLEAC


E toamna? Este. E piata plina de dovleci de placinta de toate culorile si marimile? Este. Merge o praji cu dovleac, bun-bunuta,  pentru care sa nu muncesti prea mult? Meeeergeee!!!

Necesar:  500 g faina, 1 plic praf de copt, 100 g zahar pudra, 1 ou, 100 g margarina, 1 esenta rom, 3 plicuri zahar vanilat, dovleac ras, 5 lg zahar tos, scortisoara.

Am ras dovleacul  (cam 5 cani pline) pe razatoarea mare si am presarat zaharul peste el. L-am lasat sa-si lase sucul si am facut compozitia de aluat.

Am amestecat faina cu zaharul pudra, cu zaharul vanilat si praful de copt, apoi am adaugat oul batut, margarina si esenta.  Am framantat bine, pana a trecut de stadiul de faramicios la cel  maleabil.

Am pus hartie de copt in tava, si deasupra am pus ¾ din aluat,  turtindu-l cu degetele si intinzandu-l in tava, intr-un strat de minim 1,5 cm . Un strat prea subtire  se va arde prea repede si o sa fie mai mult decat crocant J.  E mai bine sa fie intins cu mana decat cu sucitorul.

Am calit dovleacul cu tot cu zeama lasata, pana s-a inmuiat. Am adaugat un praf de scortisoara si am amestecat bine sa se racoreasca un pic.  L-am turnat (pe dovleacul calit J) peste  aluat si deasupra lui am ras restul de aluat, prin razatoarea mare.

Sta la cuptorul incins maxim 30 min.
 
Observatii: fara ou in aluat devine o prajitura excelenta de post!!!
 





 
 

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu