miercuri, 26 decembrie 2012

CRACIUN FERICIT

Dragilor, va urez multa sanatate, muuulta sanatate, multa liniste si numai ganduri bune. Copii  sa va aduca numai bucurii si familia sa va fie intreaga si intregita.

Nu ma mai certati ca nu am mai postat nimic in ultima vreme, dar am fost super ocupata. Anul asta am pregatit pentru a treia oara petrecerea de craciun pentru copii colegilor de la serviciu (inclusiv ai mei) J, pentru a doua oara tombola de craciun pentru colegii mei de la IT J , si, din pacate,  primul an (dupa trei consecutiv) in care nu am pregatit petrecerea de craciun de la clubul de karate Hanshi L, pentru ca a Alex s-a retras pentru o perioada.
Asa ca am avut pe lista cam 50 de copii (si peste 70 de parinti, bunici, matusi...) si deci,  de impachetat peste 100 de cadouri pentru copii si in jur de 60 pentru tombola, de cumparat decoratiuni si de aranjat sala pntru petreceri, de impodobit bradul,de asigurat distractia pentru copii pana vine mosul (baloane de sapun, masti, bomboane care trosnesc in gura...),  de facut lista pentru mosul cu copii cuminti...si... ghiciti cine a facut toate prajiturile??? EUUU! Bineinteles, pentru ambele petreceri. Si cum eram in postul craciunului si am toata admiratia  pe cei care au decis sa respecte postul, am facut separat prajituri de post si de dulce. Sa nu credeti ca,  daca suntem in post, asta inseamna ca nu putem gati prajituri sau feluri de mancare de post, care sa aiba un gust senzational!!!
 In plus,  pentru ca venea craciunul, si cele trei culori care il caracterizeaza (asa am crezut eu!) sunt rosu, verde si alb, am facut si o gramada de turta dulce si biscuiti colorati. Nici nu va inchipuiti cat m-au durut degetele de la mana dreapta, dupa procesul de ornare a tuturor bucatelelor de turta dulce, rezultate dintr-un kg de faina (muuuulte rau!) cu creioane de glazurat de la Dr.Oetker. Totusi, judecand dupa fetele copiilor,  cand au vazut toti omuletii de zapada, toti bradutii, renii si stelutele de turta dulce, mi-am dat seama ca a meritat din plin efortul.

Astfel ca la sfarsit "meniul" arata asa:

DE POST:
- cataif;
- prajitura cu mere, nuca si gris;
- negresa de post cu nuca;
- salam de biscuiti;
- napolitane cu crema de rahat;
- prajitura cu marmelata de capsuni si nuca;


DE DULCE:
- mini savarine;
- mini tarte (corabiute) cu crema de vanilie si fructe sau nuca;
- prajitura Morena;
- prajitura Musuroi de cartita;
- caciuli de cazaci;
- prajitura lamaita cu foi;
- napolitana cu crema de banane;
- biscuiti colorati;
- muuulta turta dulce.

Si vreti sa vedeti si poze ??? .....Ce credeti, m-am descurcat????




























Un comentariu: