sâmbătă, 1 decembrie 2012

LA MULTI ANI, ROMANIA!

LA MULTI ANI ROMANI SI ROMANIA!!!

Nu stiu de unde vine obiceiul sa mananci fasole cu carnati de 1 decembrie, din ce negura a timpurilor . Chiar m-a intrebat Lavinia mea, de ce se mananca de ziua Romaniei, fasole cu carnati si nu altceva. I-am raspuns ca :"probabil ca romanul nu vrea sa-si uite originile lui de Moromete!"
Treaba e, ca nu-mi place ce vad la stiri, bataia generala la care ajunge poporul, incercand sa prinda o portie de fasole si un carnat. Romanii, mare popor credincios in veacuri, uita de faptul ca suntem in postul Craciunului, uita de bunacuviinta si de ponderatie, si se impinge cu forte inzecite, calcand totul in picioare, pentru 30 de boabe de fasole.
Asa ca, am facut acasa, fasolica traditionala cu carnat si ciorba de fasole cu afumatura, servite cu muraturi si un vin rosu, care de la prima gura, simti cum iti pune sangele in miscare. Nu ma condamnati ca nu am tinut postul, dar am facut hatarul fetelor mele!!!







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu