joi, 27 iulie 2017

SALATA DE VINETE GRAFFITI CU USTUROI


Nu am cumparat pana acum vinete din astea, dar am fost curioasa sa vad daca gustul este diferit fata de cele clasice, ale noastre. Sunt foarte gustoase. In interior semintele sunt mici si la fel de pestrite ca si coaja lor.

Necesar: 5-6 vinete graffiti, 1 capatana mica de usturoi, sare si piper, ulei cat cere.

Am spalat vinetele si le-am pus la cuptor, in tava aragazului, pe hartie de copt, unde au stat ceva vreme, mutate pe toate partile, la bronzat J!

Cand s-au racit, le-am curatat si tocat marunt din cutit. Le-am frecat bine cu sare si ulei, dupa care in loc de ceapa, am adaugat o capatana mica de usturoi, trecuta prin presa.

Daca ganditi ca usturoiul nu se potriveste cu vinete, razganditi-va si incercati. Nu veti regreta!
 
 



 
 

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu