sâmbătă, 13 decembrie 2014

PAINICA DE CASA CU IAURT SI SEMINTE

Mai stiti ca v-am spus odata ca primisem cadou de ziua mea o masina de facut paine? Dupa doua-trei incercari, am pus-o in cutia ei si am uitat de ea un an de zile. Acum a venit iarna din nou, si mi-a venit pofta sa-mi miroasa in casa a painica calda, asa ca m-am apucat de treaba J!

Este adevarat ca o paine care sa fie crescuta bine, necesita un program de 3 ore, si este ceva de asteptat, dar ai posibilitatea sa o programezi din timp, si daca te orientezi, e gata la fix!

Cantitatile de mai jos sunt pentru o painica de 900 g si pentru programul 1 al masinii de paine Moulinex.


Necesar: 320 ml apa, 3 lg ulei, 1 ½ lg sare, 1 lg rasa zahar, 140 g iaurt simplu de la Covalact (sau oricare), 550 g faina, 1 pliculet drojdie uscata, 100 g amestec seminte crude (in, susan, floarea soarelui, dovleac).

Am pus ingredientele, exact in ordinea de mai sus, am apasat butonul J si am lasat-o in treaba ei, ducandu-ma si eu intr-a mea!

A iesit frumoasa si supergustoasa, mi-a placut maxim.
Cum am mancat-o singura J, am verificat ca se poate pastra fara modificari patru zile (atat a durat sa o “extermin”)!






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu