luni, 29 decembrie 2014

CHECULETE CU CLEMENTINE

Necesar: 5 oua, 6 lg zahar, 6 lg ulei, 10 l faina, 1 plic praf de copt, ½ esenta portocale, cateva clementine.

Am batut oualele cu zaharul pana s-au albit si cu uleiul pana si-au dublat volumul. Am adaugat esenta si faina amestecata cu praful de copt.

Am curatat clementinele si le-am desfacut in felii, si fiecare felia am taiat-o in trei. Le-am pus in tavile mini de chec (11 x 6,5 x 2 cm), tapetate cu hartie de copt, iar deasupra am turnat compozitia de mai sus, umpland tavita pe trei sferturi.

Am dat la cuptor pentru 15-20 min (pana trece proba cu scobitoarea).

Am lasat sa se racoreasca si am glazurat cu ciocolata topita (dintr-un ou Kinder maxi devalizat de jucarie J!).

Din compozitia de mai sus au iesit multe checulete, cred ca vreo 12….nu am apucat sa le numar inainte sa inceapa sa dispara J!









Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu