vineri, 12 decembrie 2014

PAINICI CU CASCAVAL SI SUNCA LA CUPTOR

Pentru un mic dejun nepretentios si rapid.


Necesar: 5 painici mici sau chifle, 5 felii de cascaval, 5 felii de sunca, 2 oua, sare si piper.


Painicile sunt cate una de fiecare persoana care se aseaza la masa. Oualele daca sunt mici, folositi trei.

Am taiat painicile “in lung si in lat”, fara sa ajung pana jos. Am taiat cubulete mici cascavalul si sunca. Am batut oualele bine, cu sare si piper, apoi am adaugat cubuletele taiate. Am umplut painicile cu o lingurita, cautand sa ajung cu umplutura in fiecare crestatura. Am uns cu ou si am pus la cuptor, intr-o tava de sticla, unsa cu ulei, pentru 25 min.

Reci sunt bune, fierbinti sunt senzationale, langa o cana de lapte cald!

Cascavalul se topeste si leaga compozitia, oul rumeneste painica…o nebunie!









Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu