joi, 26 martie 2015

CARNE DE PORC CU CONOPIDA SI ARPAGIC


Necesar: 500 g pulpa porc fara grasime, ½  conopida mica, 200 g arpagic, 3 morcovi, 1 ceapa uscata, 1 ardei gras rosu mare.

Am tocat legumele cubulete, iar conopida am taiat-o in buchetele micute. Am pus in wok morcovii, ceapa si ardeiul, intr-un pic de ulei, sa se caleasca. 

Cand au fost gata, le-am trecut intr-o craticioara cu capac, sa se odihneasca,  iar in wok am pus carnea de porc taiata cubulete potrivite. Am lasat sa se albeasca, si am adaugat si arpagicul si conopida. Daca carnea nu a lasat suficient suc, adaugati un pic de apa. 

Cand carnea a fost gata si arpagicul patruns, am adaugat legunele din craticioara si am lasat sa se intrepatrunda gusturile. 

Am potrivit de sare si piper.


La servire mi-am adaugat in farfuria mea, si chimen.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu