miercuri, 4 martie 2015

BISCUITI CU OVAZ

Au iesit buni si crocanti.

Necesar: 100 g faina, 1 plic praf de copt, 250 g margarina, 150 g zahar, 2 oua, 500g fulgi de ovaz, ½ esenta rom, ½ esenta migdale, 3 lg miere, 100 g goji, 200 g seminte amestecate (in, floarea soarelui, dovleac, susan).

Am pus fulgii de ovaz intr-un castron mare impreuna cu faina, praful de copt, goji si semintele.

Am frecat margarina inmuiata cu zaharul, oualele batute bine, mierea si esentele.

Am amestecat cele doua compozitii. A rezultat un aluat, din care,  cu mainile umezite, am format bilute, pe care le-am aplatizat in tava, pe hartia de copt.

Le-am dat la cuptorul incins,  pentru 20-25 min.

Sunt gata cand  incep sa se rumeneasca pe margini.


Observatii: Nu le scoateti fierbinti din tava, sa nu se sfarame. Daca nu mai aveti o alta tava, scoateti hartia de copt cu totul si puneti-o pe un blat, la racorit.






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu