luni, 20 iulie 2015

CATOFI INTREGI CU USTUROI LA CUPTOR

O garnitura foarte gustoasa. Pe cat de simplu este de facut, pe atat este de mare efect.

Necesar: cate 2 cartofi de persoana (si cativa in plus J), 2 capatani usturoi, sare si piper, 1 felie de branza sarata si tare (mai uscata).

Am spalat foarte bine cartofii si i-am lasat in coaja. I-am taiat cu grija in felii subtirele, fara sa ajung pe partea cealalta. Sa arate ca o carte deschisa, dupa ce i-ati taiat!
In fiecare taitura am pus usturoi, crestat cu cutitul, sa-si lase mai bine aroma. Pe deasupra am presarat un praf de sare si piper si i-am dat la cuptor, pentru 60 min.

Se servesc fierbinti.


Observatii: Daca nu este post, puteti sa radeti pe deasupra, cat sunt inca fierbinti, branza de care va place.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu