miercuri, 28 octombrie 2015

CARNE DE PORC CU SOS DE MUSTAR

Necesar: 500 g pulpa porc, 50 ml otet, 250 ml apa, 1 lg zahar, 1 lgta rasa de sare mare, 6-7 boabe piper, 1 borcan de mustar dulce sau clasic (420g), sare si piper macinat.

 Am pus intr-o craticioara toate ingredientele pe foc, mai putin carnea si mustarul.  Cand a dat in clocot, am adaugat si mustarul si am lasat sa mai dea un clocot si sa se formeze sosul, dupa care am oprit focul.

Carnea am taiat-o ca pentru snitele, dar bucatele mai mici, pe care le-am tras  cateva minute in tigaie, pe ambele parti.

Pe masura ce se faceau, le mutam din tigaie direct in sos. Cand toate au trecut din tigaie in sos, am mai pus cateva minute pe foc, sa se intrepatrunda aromele.


A iesit foarte bun!




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu