marți, 27 octombrie 2015

PRAJITURA CU CIOCOLATA SI IAURT

Necesar: 5 oua, 12 lg zahar, 7 lg ulei, 150 ml lapte, 2 plicuri zahar vanilat, 1 plic praf de copt, 15 lg faina, 3 lg cacao.

Necesar crema: 6 iaurturi Activia cu visine 0%, 1 plic Crem Ole de ciocolata, 20 ml lapte.

Necesar décor: 50 g alune prajite si macinate, ornamente de ciocolata.

 Am facut blatul amestecand oualele batute bine cu zaharul, uleiul, zaharul vanilat, laptele si prafurile cernute impreuna (faina, praful de copt si cacao).

Am pus la cuptorul incins pentru 25-30 min, intr-o tava mare, dreptunghiulara, pe hartie de copt.
Am batut iaurturile cu Crem Ole-ul de ciocolata si 2 lg de lapte.

Cand blatul s-a racorit, l-am insiropat cu lapte si am intins toata crema, oprind cateva lg. Peste crema am pus o felie de blat alb, decupata de la prajitura cu cocaze, de care nu mai aveam nevoie. Am presat-o usor, sa se lipeasca de crema, am insiropat-o cu putin lapte, am intins crema pastrata mai devreme, apoi am presarat alunele prajite si macinate si ornamentele de ciocolata.


Am pus in frigider peste noapte.






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu