marți, 23 mai 2017

MUSACA DE VINETE CU CARNE


Necesar: 3 vinete mari, 500 g carne tocata, 2 morcovi mici, 3 cepe uscate, 2 fire ceapa verde,  1 cub mic cascaval, sare si piper.

Am taiat vinetele in felii nu prea groase (de jumatate de cm),  le-am presarat cu sare mare pe toate partile si le-am lasat la scurs intr-o strecuratoare, vreo jumatate de ora.

In timpul asta am pregatit compozitia de carne: intr-o tigaie am pus putin ulei si am calit morcovul si ceapa uscata, apoi am adaugat carnea, pe care a lasat-o pana s-a albit, semn ca s-a facut. Am potrivit de sare si piper.

Feliile de vinete scurse bine, le-am prajit pe ambele parti in putin ulei. Le-am pus in tava, alternand feliile de vinete cu stratul de carne, printre care am ras si cascaval, sa le lege. Deasupra am mai ras un pic de cascaval si am bagat la cuptor pentru  20 min.

Observatii: Aveti grija la ulei, sa scurgeti bine si compozitia de carne si vinetele prajite.
 
 
 
 




 
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu