luni, 22 mai 2017

VINETE UMPLUTE CU CARNE


Necesar: 2 vinete, 300 g carne tocata, 2 morcovi mici, 3 cepe uscate, 2 fire ceapa verde, 1 capatana mica usturoi uscat, 1 cub mic cascaval, sare si piper.

Vinete ne trebuie cate o jumatate pentru fiecare persoana, deci eu am folosit doar 2. Le-am taiat in jumatate, le-am scobit de miez, si le-am presarat cu sare mare si le-am lasat cu fata in jos,  sa se scurga bine de zeama amara.

In timpul asta am pregatit compozitia de carne: am tocat si prajit ceapa uscata, peste care am adaugat carnea tocata. Cand s-a albit, am adaugat un praf de sare si unul de piper.  Separat, in alta tigaie, am pus un strop de ulei, in care am tras usturoiul tocat la cutit, morcovul cubulete micute si ceapa verde.  Cand au fost gata, le-am amestecat pe amandoua si le-am pus la scurs (de ulei).

Am  prajit un pic in tigaie vinetele, pe ambele parti,  doar cat sa  se rumeneasca usor. Le-am pus intr-o tava de sticla. Am presarat cascaval ras peste ele, am pus compozitie de carne, si am ras inca putin cascaval pe deasupra. 

Am dat la cuptor, pentru 30 min la foc potrivit.
Observatii: Pentru ca vinetele sunt mare "amatoare" de ulei, umblati cu masura cu uleiul si scurgeti bine umplutura, altfel n-o sa le puteti manca!!!






 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu