joi, 25 mai 2017

BUDINCA DE PIEPT PUI CU CASCAVAL


Necesar: 1 bucata piept de pui, 10 ciuperci proaspete, 1 canuta lapte, o canuta smantana pentru gatit, 3-4 lg faina, 5-6 cartofi, 150 g cascaval (bucata), sare si piper.

Pieptul l-am taiat cubulete si l-am tras la tigaie in putin ulei de masline. L-am scos si l-am pus intr-o farfurie. In acelasi ulei am calit si ciupercile proaspete, iar cand au fost gata am adaugat si pieptul din nou.  Am adaugat faina, apoi smantana si laptele si am potrivit de sare si piper. Cand s-a ingrosat sosul, am oprit focul. Am ras cartofii fierti si raciti si cascavalul. Am pus in straturi, compozitia cu  piept, cartofi rasi si cascaval ras, cu care am si incheiat.

La cuptorul incalzit au stat vreo 10 minute doar, pana s-a topit si rumenit un pic cascavalul.







 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu