marți, 4 septembrie 2012

PIZZA CU CARNE TOCATA SI CARNATI

De data asta, la pizza am avut “doar” 13 guri, asa ca am facut doua tavi mari de aragaz si o pizza mai mica rotunda. Asa ca, atentie la cantitatile de mai jos, nu va apucati sa le luati pe toate, daca nu intentionati sa faceti tot atata pizza ca si mine.
Necesar: 1 kg carne tocata de pui, 10 carnati subtiri uscati, 300 g branza bivolita, 100 g urda, 4 rosii mici, 4 ardei gras, ½ cutie de porumb, 15 felii salam uscat, 10 felii pastrama vita, 3 cepe, sare si piper, kechup.
Am tocat ceapa si am pus-o la calit, apoi am adaugat si carnea, lasand-o pe foc, pana si-a schimbat culoarea (se albeste si se separa in bulgarasi mai mici). Am pus sare si piper si am oprit focul. Carnatii i-am taiat in felii subtirele si i-am pus la prajit. I-am scos si i-am pus la scurs pe un prosop de hartie.
Am intins blatul (http://vulpeacofetar.blogspot.ro/2012/08/blat-de-pizza.html), l-am stropit cu ulei, l-am “manjit” cu kechup, am presarat urda, apoi carnea preparata si faramitata un pic cu furculita (scursa de ulei si sucuri, daca mai are!). Au urmat feliutele de carnaciori, feliile de ardei, porumbul. Branza de bivolita (o bunatate de Jieni), fiind mai uscata,  am faramitat-o cu mana in timp ce o presaram. Deasupra am pus feliile de rosii si restul de kechup care mai era in sticla (nu atat de mult pe cat as fi vrut).
Am dat la cuptor pentru 20 min.




















Un comentariu: