marți, 4 septembrie 2012

SPAGHETE CU CARNATI

Spaghetele cu orice, constituie al doilea  fel de mancare care se face rapid si cu infinite versiuni, dupa pizza.
Necesar: 1 pachet de spaghete de 400 g, 3 cepe, 3 ardei gras, 2 cutii rosii in bulion, 5 catei usturoi, 1 legatura patrunjel, ½ kg carnati, 1 conserva ciuperci, ½ cutie porumb.
Am pus spaghetele la fiert cu apa clocotita (cu sare si ulei) unde le-am lasat cam 10 min. Sosul l-am facut punand ceapa tocata marunt la calit in ulei incins, adaugand ardeii taiati fasiute subtirele, rosiile tocate, cu tot cu bulion, sare si piper,  o canuta mica cu apa,  ciupercile din conserva (scurse bine), porumbul ramas de la pizza (1/2 cutie)  si feliutele de carnati. Cand sosul s-a legat (fara sa scada),  am adaugat usturiul taiat marunt  si  patrunjelul tocat si am oprit focul. Spaghetele scurse, le-am pus intr-o cratita in care am turnat si sosul, am pus un capac si am mai lasat cateva minute pe foc sa se imbine gusturile.








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu