joi, 11 ianuarie 2018

MUSCHI DE PORC IN FOIETAJ


Ce poti sa faci mai usor  cand vrei o reteta gustoasa si cand vrei sa te dai un pic mare, dar fara efort ?  Un muschiulet imbracat in foietaj, la cuptor, desigur.
 

Necesar: 1 muschiulet subtire de porc, 1 foaie de foietaj Bella (jumatate de pachet), condimente dupa plac, usturoi granulat, sare si piper, chimen.

Am spalat muschiuletul si l-am condimentat un pic cu sare si piper, dupa care l-am pus in tigaia incinsa cate putin pe toate partile. L-am scos, l-am lasat sa se raceasca  pe o farfurie. Pana s-a racit el, s-a dezghetat si foietajul.

Am intins foaia inca putin cu facaletul (desi lucrul asta nu e recomandat in instructiunile din pachet, eu nu respect asta si tot creste!), am pus muschiuletul deasupra si l-am condimentat pe toate partile cu usturoi granulat si  cu ½   plic de condimente pentru porc de la Olimp (e ceva nou).

Am impartit foaia in trei, pe lungimea foii,  trasand usor cu cutitul, fara sa tai, apoi am pus muschiul in mijlocul ei taiat marginile foii, de sus pana jos in franjuri de 1 cm latime, pe care le-am impletit peste muschi. Am uns cu ou batut, am presarat chimen, care merge de minune cu carnea de porc, si am dat la cutor pentru vreo 30 min.
In afara ca a arata foarte bine a fost si foooarte buuun!!!
 



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu