marți, 23 octombrie 2018

PRAJITURA CU MORCOV, NUCA SI CREMA DE MASCARPONE


Necesar blat: 4 oua,  5 morcovi mari, 15 lg zahar, 200 g nuci macinate, 6 lg ulei, 1 esenta portocala, 1 plic praf de copt, 2 lg rase scortisoara, 1 lgta anason, 1 lgta rasa nucsoara, 10 lg faina.

Necesar crema: 300 ml frisca lichida, 500 g mascarpone, 4 lg zahar pudra.

Am ras morcovii pe razatoarea mica si am pus 5 lg de zahar peste ei. Am lasat vreo 10 min sa extraga sucul din el. Am pus in craticioara pe aragaz si am calit pana s-a inmuiat, dupa care am adaugat 1 lg de scortisoara. Am pus la racit   si m-am apucat de blat. Am batut ouale cu restul de zahar (10 lg), cu uleiul, si am adaugat esenta de portocala si prafurile amestecate (faina, praful de copt si mirodeniile).  Am adaugat nuca macinata (dar nu prea mic) si am mestecat usor cu lingura. Am adaugat si morcovul racorit.

Am intins compozitia in tava aragazului, pe hartie de copt si am dat la cuptorul incins cam 30 min (la treapta maxima, nu stiu ce temperatura are J).

In timp ce se racorea, am batut frisca tare, cu zaharul pudra si am adaugat cele doua cutiute de mascarpone. Am batut pana s-a intarit si am dat-o un pic la frigider.

Peste blatul racit, am intins bine crema si am presarat fulgi de migdale.

Am dat la frigider si am taiat-o peste 2 ore…superbunaaa… nu m-au crezut ca este cu morcovi J!





 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu