miercuri, 14 ianuarie 2015

PRAJITURA TURTA DULCE

Prajitura arata la final ca o  negresa (mai mulatra :)), dar combinatia de condimente o duce spre gustul si zona de turta dulce.
Necesar: 5 oua, 10 lg zahar pudra, 6 lg ulei, 1 praf de copt, 300 g faina, 200 ml lapte, 1 plic condimente pentru vin fiert de la Galeo, 200 g nuca macinata, 1 lgta scortisoara, ½ lgta nucsoara, ¼ lgta cardamon, 5- 6 cuisoare, 1 esenta de cafea de la Coselli, ½ tableta de ciocolata simpla, 1 lg ulei.

Am dat zaharul prin rasnita de cafea, impreuna  cu cuisoarele.
Am batut bine oualele cu zaharul pudra (si cuisoare ,evident), cu uleiul, laptele si esenta de cafea . Am macinat nuca cu sucitorul si am pus-o in castronul unde am amestecat faina cu praful de copt si condimentele. Am amestecat cele doua compozitii.
Am turnat amestecul in tava, pe hartie de copt si am dat la cuptorul incins pentru 30-35 min, la foc potrivit.
Am pus intr-un ibric o lg de ulei si ciocolata rupta in bucati, si l-am bagat un pic in cuptor, langa prajitura care era aproape gata, sa se topeasca. Am glazurat prajitura calda scoasa din cuptor si am mai presarat pe deasupra cateva nuci rase.
Observatii: Atentie la ibric, sa  aiba maner  de inox sau tabla, sa nu fie de plastic. Daca nu aveti, puneti intr-o craticioara mica.  




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu