miercuri, 21 ianuarie 2015

TORT DE BISCUITI

Nu mai facusem un tort de biscuiti….ohoho…de vreo 20 de ani…din vremea in care una dintre verisoarele mele  facea un fel de tort de biscuiti, pe care nu-l gustam niciodata….din cauza ca folosea biscuiti populari (care mie nu-mi plac nici in pantofi)…..dar  mai ales din cauza ca lingea toate lingurile, toate paletele mixerului, toate castroanele si toate degetele, pana termina de montat tortul!!!

Necesar: 2 pachete biscuiti Petit Beurre (700g), 200 ml lapte, 1 pachet margarina 250g, 4 lg zahar pudra, 150 ml frisca lichida, ciocolata 300 g,  2 lg ulei, 100 g nuca macinata, 1 esenta rom.

Am faramitat biscuitii cu mana si i-am stropit cu lapte.
Am pus intr-un ibric mai mare apa pe foc , iar intr-unul mai mic 2 lg de ulei si ciocolata rupta in bucati (aveam 2 tablete, una cu rom, una amaruie, un ou kinder si 2 mosi).
Am frecat margarina moale cu zaharul pudra pana s-a aerat, am adaugat nuca macinata si  esenta de rom. Am adaugat frisca batuta tare si ciocolata topita si racorita.
Am turnat crema asta peste biscuitii faramitati si am omogenizat bine.
Am pus  folie alimentara, unsa cu ciocolata topita,  in forma de blat de tort si am asezat compozitia, apasand cu scula (nu stiu cum se cheama) de facut piure, incercand sa elimin toate golurile.

Am dat la rece.  Ii ajunge o ora.


La servire, am intors cu fundul in sus, si peste ciocolata (care s-a transferat de pe folie pe tort) am presarat nuca de cocos rasa.









Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu