joi, 1 ianuarie 2015

BRADUTI CREMOSI PENTRU COPII POFTICIOSI

Am vazut undeva pe pinterest o poza…  mi-a placut si am salvat-o  in minte, ca si idée  pentru viitor.

Fiind in plin proces de creatie a prajiturilor pentru revelion, si avand pe lista de  invitati si vizitatori,  o gramada de copii, m-am gandit ca ar putea fi un desert foarte inspirat si de efect pentru ei.

Ca sa nu le fac doar de décor, dorind  sa fie un desert in toata regula, am facut si o crema cu care le-am umplut!

Necesar: 24 cornete de inghetate, dar ascutite,  nu vafe, 2 foi de napolitana,  5 pachete de biscuiti Petit Beurre de 100 g, 150 g margarina, 200 ml lapte, 7 lg zahar pudra, 3 lg de nuci macinate, 1 esenta de cafea de la Coseli, 2 plicuri de ciocolata calda, 1 ciocolata de 100 g (de preferinta simpla) pt glazurat, cateva lg de frisca lichida, nuca de cocos colorata, bombonele, stelute si alte ornamente.


Cornetele le gasiti in Kaufland. Sunt de provenienta poloneza, foarte rezistente, si sunt 24 de buc la set, fiind foarte ieftine, pana in 5 lei!
Esenta de cafea, impreuna cu altele noi (fructe de padure, mar cu scortisoara, menta – care este senzationala) de la Coseli, le gasiti in Auchan (cam 1.40 lei).


Am pus laptele cu zaharul si margarina pe foc, pana s-au topit.
Biscuitii  i-am faramitat cu mana si i-am pus intr-un castron mare. Peste ei am pus nuca, si ciocolata calda (praf). Am adaugat esenta peste laptele racorit, apoi am turnat amestecul peste biscuiti si am amestecat bine cu spatula de silicon, pana s-au omogenizat bine, si n-au mai ramas bucati mari de biscuiti. Am lasat sa se raceasca de tot.
Am topit o ciocolata cu rom si cateva “coji” de Kinder, intr-un ibric in care am pus si o lg de ulei. 
Am taiat cele 2 foi de napolitana,  in patrate de 5-6 cm. Acestea  le-am folosit pentru a forma baza bradului.

Am umplut cornetele cu crema. Pe fiecare deschizatura am uns-o bine cu ciocolata topita si am lipit-o pe un patratel de napolitana. Le-am lasat sa se intareasca un pic. In ciocolata ramasa am adaugat un pic de frisca lichida batuta si am amestecat bine. Am uns fiecare cornet cu o pensula de silicon si inainte sa se intareasca am decorat cu bombonele, stelute, ornamente si nuca de cocos colorata.

Am lasat la rece.

Copii s-au bucurat foarte tare, in prima faza nu au vrut sa-i manance, dar dupa ce si-au facut curaj, le-au placut foarte mult.





















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu