miercuri, 8 aprilie 2015

CIORBITA DE PLEUROTUS

Am gasit in piata niste ciuperci pleurotus enorme, asa ca am "tras" o ciorbita si o tocanita rapide.

Necesar: 1 ciuperca pleurotus (de vreo 800g), 1 ardei rosu, 2 morcovi, 2 cepe uscate.

Am calit ceapa, morcovul si ardeiul taiate maruntel, in ceaun cu putin ulei, apoi le-am mutat intr-o oala, unde am pus pleurotusul taiat suvite si apa cat sa acopere legumele si inca 3 degete deasupra. 

Am pus pe foc si am adaugat cativa cartofi fierti si morcovi, care imi ramasesera de la o supa crema de conopida.

Am lasat sa dea un clocot, am verificat sa fie ciuperca fiarta, am potrivit de sare si gata ciorbita.

Este gustoasa, este de post, poti sa o mananci si rece de la frigider.


Observatii: Ciuperca asta nu trebuie curatata, doar spalata foarte bine, inainte de taiere.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu