luni, 6 aprilie 2015

TOCANITA DE PLEUROTUS

Necesar: 1 ciuperca pleurotus (cam 900g), 2 morcovi mari, 3-4 cepe uscate, 4 ardei grasi (1 rosu, 1 galben, 2 verzi).

Am curatat toate legumele si le-am taiat fasii, mai putin morcovii care erau tari si i-am dat prin razatoarea mare. 

Am pus in ceaun putin ulei la incins si am pus la calit mai intai ardeii, apoi morcovii si ceapa. 

Cand au fost aproape gata, am adaugat si ciuperca taiata fideluta mai lata. Am lasat acolo, pana s-a calit si ciuperca. 

Daca nu lasa destula apa, mai puneti voi un paharel mic (pe care il lasati sa scada).

Am potrivit de sare si piper si am servit cu patrunjel proaspat.


 Observatii: Ciuperca asta nu trebuie curatata, doar spalata foarte bine, inainte de taiere.







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu