luni, 20 aprilie 2015

DROB DE SOIA

Cum in fiecare an incerc (a se citi inventez si experimentez J)  retete noi de drob, a venit si randul soiei sa dea gustul unui drob….

Necesar: 500 g soia granule, 4 oua, 2 cepe mari, 2 morcovi, 1 ardei gras rosu, 3-4 cuburi spanac congelat, 1 legatura de patrunjel, 1 legatura ceapa verde, 1 legatura usturoi verde, 1 plic condimente pentru drob Galeo, ½  plic de usturoi granulat, sare si piper.

Am pus o craticioara cu apa (cam 2 l) si sare la fiert. Cand a dat in clocot, am pus soia si am lasat cam 10 min. Am varsat-o intr-o strecuratoare cu ochiuri foarte mici, si am lasat-o la scurs cat timp am tocat zarzavatul.

Am curatat legumele si le-am tocat maruntel, am adaugat cuburile de spanac tocat dezghetate si scurse, soia scursa si 3 oua batute bine. Am omogenizat bine adaugand  si plicul de condimente si usturoiul granulat, sare si piper.

Am tapetat 2 tavi de cozonac cu hartie de copt, am turnat compozitia si am uns pe deasupra cu al patrulea ou batut.

Am dat la cuptor pentru 45 min, pana s-a legat compozitia si s-a rumenit frumos deasupra.


A fost super bun.






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu