vineri, 9 iunie 2017

RULADA DE MUSCHI DE PORC UMPLUT CU CIUPERCI SI CASCAVAL SI SOS DE ROSII LA CUPTOR


Necesar: 1 bucata muschi, 4 felii salam uscat (Sinaia), 5-6 felii subtiri de cascaval, 1 conserva mica ciuperci, ½ cutie de rosii taiate in bulion, 1 praf de usturoi granulat, sare si piper.

Muschiul l-am taiat in doua bucati egale pe toata lungimea lui,  dar nu de tot, dupa care l-am intors cu fata in jos si am taiat din nou in bucati egale, ambele laturi, plecand de la mijloc spre laterale, din nou nu pana la capat. A rezultat o “foaie” de muschi pe care am batut-o usor cu ciocanul.

Am presarat pe  ea un praf de  usturoi granulat, sare si piper, am presatat un pic de cascaval ras, am pus feliile de salam (in lungimea muschiului), peste ele cascaval ras, ciuperci de la conserva , scurse bine, cascaval ras.

Am rulat strans muschiul si l-am prins cu scobitori. L-am pus un pic in tigaie pe toate partile, apoi l-am mutat in tava (in care am pus  2-3 lg de apa)  si l-am dat la cuptor. A stat acolo cam 35 min, dupa care am pus peste el si in tava, rosiile in bullion (cuburi), si l-am pus inapoi in cuptor pentru inca 20 min.

Cand l-am scos din cuptor, l-am lasat la racorit, apoi i-am scos scobitorile. Aveti grija sa nu rupeti muschiul cand le scoateti.

Am taiat in felii la servire.

Observatii: Ca sa nu rupeti muschiul cand scoateti scobitorile, impingeti (nu trageti) si tineti pe loc cu o furculita  zona din jurul scobitorii.
 
 
 
 






 

 

 
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu