miercuri, 26 iulie 2017

BRUSCHETE URIASE


Daca nu aveti rabdare sa faceti milioane de bruschete mici, faceti cate una uriasa pentru fiecare si gata treaba….

Necesar: 4 felii de paine cu ceapa, 4 catei usturoi, 4 rosii, 4 fire de patrunjel, 8 oua de prepelita, 100 g cascaval, 1 lg ulei masline.

Are la Auchan o paine cu ceapa, buna de  o mananci si cu ochii si cu nasul si mai ales cu gura!!! Feliile sunt uriase, ma rog, comparativ cu feliile pe care le-ai scoate dintr-o bagheta. 
Am pus painea in tava, pe foaie de copt si am dat-o un pic la cuptor sa se usuce o idee (va inchipuiti ce miros aveam in casa….mmmmm)…  In timpul asta am tocat rosiile (de la mine din gradina J) si patrunjelul, si am curatat usturoiul.

Pe fiecare felie de paine am picurat ulei de masline, am frecat toata suprafata ei cu catelul de usturoi. Deasupra am ras un pic de cascaval, am presarat rosiile amestecate cu patrunjel, am pus un praf de sare si unul de piper, apoi am ras iar cascaval. Pe fiecare felie/bruschetta am spart cate 2 oua de prepelita.

Am pus la cuptorul incalzit, pana s-au coagulat oualele, vreo 12-15 min.

Buuune rau!

Observatii: Pentru fiecare persoana aveti nevoie de cate o felie, sau mai multe, dupa necesitate, iar cantitatea de ingredientele se mareste exponential!
 


 

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu