luni, 24 iulie 2017

PIZZA CU TON SI OUA DE PREPELITA


Simplu, rapid, sanatos si taaare gustoooos!


Necesar: 1 blat de pizza de la Bella, 2 conserve de ton in suc propriu, ½ conserva de porumb, 10 oua prepelita, 200 g cascaval, 2 lg ulei masline, kechup dulce, sare si piper.

Am dezghetat blatul de la Bella, si l-am mai intins cu mana sa ia forma tavii, tapetate cu hartie de copt. Deasupra am uns cu ulei de masline, si am pus si kechup. Peste am ras un pic de cascaval  (sa adere amestecul sis a tina compozitia legata), apoi am presarat porumb din conserva (bine scurs) si tonul (la fel, bine scurs). Am pus din nou kechup si am ras din abundenta cascaval. Cand toate au fost gata, am spart cate un ou de prepelita, pe ici pe colo. Peste toate am presarat un praf de sare si unul de piper.
Am pus la cuptorul preincalzit pentru 15-20 min.

A iesit super buna.

Observatii: Nu intindeti exagerat blatul, altfel va iesi destul de  crocant!
 
 



 



 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu