vineri, 7 iulie 2017

ROSII UMPLUTE CU CARNE


Necesar:  10 rosii maricele (sau cate 2 de persoana), 1 capatana usturoi, 3 cepe, 2 morcovi, 500 g carne tocata, 1 feliuta cascaval (100g),  sare si piper, 1 plic condimente pentru drob (de la Cosmin).

Am taiat cate un capacel mic deasupra, pe care l-am pastrat, am  scobit rosiile de miez cu o lingurita, pe care miez  l-am “blenduit”, facandu-l pasta.

Am pregatit   umplutura de carne in wok, punand in ordine (cu mici pauze intre ele J), intr-un pic de ulei incins: usturoiul trecut prin presa, ceapa data prin blender (chopper), morcovul dat prin razatoarea mica. Cand s-au inmuiat, am pus si carnea tocata, amestecand mereu, sa se desfaca. Cand s-a albit,  am pus condimentele pentru drob si miezul de rosii, 2 lg de apa, sare si piper. Cand da usor in clocot, e gata.

Am ras cascavalul si l-am amestecat cu carnea inca fierbinte, dupa care am umplut rosiile. Am infipt capacelul intr-o parte (oblic). Am mai pus deasupra un pic de cascaval ras, si un pic din uleiul scurs de la carnea preparata mai sus.

Le-am pus intr-o tava de sticla, cu putina apa pe fund, si le-am dat la cuptorul incins pentru vreo 30 - 35 min!

S-a format un sos asa gustoooos….si cu painea calda……!!!!
 
 




 
 
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu