marți, 22 august 2017

IEPURE LA TAVA CU CARTOFI


Imi place iepurele, are  carnita gustoasa. Copii mei il mananca doar daca nu stiu ce e…altfel stau langa el si plang J!

Necesar: 1 carcasa de iepure eviscerat (gasiti si la Kaufland si la Lidl), 3-4 lg ulei de masline, 2 lg condimente de friptura, sare, piper,  4 -5 cartofi mai mari.

Am spalat bine carcasa si am uns-o pe toate partile din plin  cu amestecul de ulei de masline cu condimente, sare, piper. Cartofii curatati si taiati felii nu prea groase, i-am pus intr-o tava de sticla cu putina apa pe fund. I-am stropit si pe ei cu putin amestec, am pus deasupra iepurele desfacut bine, si am dat la cuptorul incins, pentru vreo 45-50 min.

Am verificat mereu sa nu se lipeasca cartofii.
Cand a fost gata, l-am transat si l-am servit cu cartofiorii din tava, fara sa le spun copiilor ce este!

Observatii: daca iepurele este mai mare, poate necesita mai mult timp la cuptor.
 
 
 
 



 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu