luni, 7 august 2017

SUPA CREMA DE DOVLECEI


Imi plac dovleceii in toate formele, dar nu fierti (nu-mi place textura lor in ciorba)! Am zis totusi sa incerc o supa crema in care sa mai pun si alte legume!

Necesar:  4 dovlecei, 2 cartofi, 1 morcov, 2 cepe, 200 ml lapte, sare si piper.

Am taiat dovleceii, curatati de coaja, in patru si le-am scos semintele. I-am pus in oala cu presiune impreuna cu  restul de legume, taiate cuburi mari, cu apa cat sa le acopere.

Cand oala a fluierat si m-a atentionat ca si-a terminat partea ei de treaba, am scos legumele si le-am mutat in blender. Am pus peste ele laptele cate putin, pana am ajuns la consistenta pe care mi-o doream.

Am potrivit gustul de sare si piper. La servire am pus pe deasupra susan alb si negru.

E buna, vara poate fi consumata si rece din frigider!
Observatii: puteti sa adaugati si o lingura de ulei sau un cubulet de unt!







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu