joi, 10 august 2017

PRAJITURA AROMATA CU MORCOV SI NUCA


M-am trezit la ora 5 dimineata si ce sa fac???

Sa ma uit la televizor? Nuu! Sa stau pe telefon? Nuu! Sa citesc o carte? Nuu! Nani la loc? Nuuu!

 Ia sa merg in bucatarie sa fac ceva bun J! Si totul pe manual, sa nu trezesc toata casa J!

Necesar: 6 morcovi maricei, 3 lg zahar, 2 lg scortisoara, 1 lg anason, 1 lg cardamom, ½  lg nucsoara, 5 oua, 13 lg zahar, 9 lg ulei, 150 ml lapte, 1 cana faina, 1 praf copt, 5 zv, 1 esenta lamaie, 10-15 mieji de nuca, cateva patratele de ciocolata.

Am curatat morcovii si i-am dat prin razatoarea mica, apoi i-am amestecat cu 3 linguri de zahar, sa-si lase sucul.

Am batut oualele cu restul de zahar, cu zaharul vanilat, cu esenta de lamaie, cu uleiul, si laptele.  Peste morcovi, am adaugat 2 lingurite de scortisoara, ½ lg nucsoara, 1 lingurita de cardamom, 1 lg anason, si am amestecat bine. Am pus amestecul asta in compozitia cu ou, si am incorporat bine. Am adaugat faina amestecata cu praful de copt si nuca macinata cu facaletul (nu foarte mica, sa se simta!)!

Am pus in doua tavi rotunde, tapetata cu hartie de copt, si am dat la cuptorul incins, pentru 30-35 min. Faceti testul cu scobitoarea, sau cu batul de frigaruie ca mine.

Cand am scos prajitura din cuptor, am ras ciocolata pe deasupra, ca fierbinteala ei s-o topeasca si sa ma scuteasca pe mine de partea asta J!
A iesit super-super buna!











 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Un comentariu: